Volvo 240 & 260 relaterade ämnen.

Moderator: Moderator

av Labi1995 08 nov 2018, 08:09
Til en 7oz sko har PureConnect 2 en del af d?mpning. Det er en overraskende bl?d og overd?dig tur, moreso end nogen af ??Brooks 'racerflader (selvom det selvf?lgelig er fastere end sige, Nike Air Huarache Womens Launch eller PureFlow). Da hele midsolen er en kombination af Brooks 'BioMoGo (det normale mellems?lmateriale i Brooks' sko) og DNA (Brooks 'propriet?re ekstra pudeelement, der normalt er indlejret som en fuldl?ngde eller en separat h?l og forfodlomme i deres mellems?l) , der er ingen underlige "lommer", som du til tider m?rker i sko, der bruger en flok tilf?ldige pudeelementer, hvilket giver en meget glat ride. Det er ogs? en p?nt reagerende Nike Air Vapormax Mens sko med en ret hurtig overgang (dog ikke s? hurtig som de fleste af de stivere racerflader jeg har brugt). Jeg har brugt denne sko og dens forg?nger til mere hurtigheds tr?ning end jeg plejer at t?lle, selvom jeg har en tendens til at foretr?kke en egentlig racerplade til racing og til hurtigbanearbejde. Brooks pureconnect 2 forfods fleksibilitetPureConnect 2 har en god fleksibilitet , b?de gennem forfoden og torsionalt. Det er ikke s? fleksibelt som det nye PureDrift, og det er heller ikke s? fleksibelt som de fleste sko fra dedikerede minimalistiske virksomheder, men jeg ville blive overrasket over, om den gennemsnitlige person, der har v?ret vant til regelm?ssige tr?ner eller andre "overgangssko", vil have et problem med dens fleksibilitet. Det har dog en sprung t?, hvis det er en bekymring for dig. PureConnect 2 har meget fremtr?dende bue st?tte til en reduceret sko. Nogle af dette kommer fra opf?relsen af ??mellems?len selv, og nogle kommer fra inders?lens form. Jeg har h?rt om nogle mennesker, der erstatter inders?len med Nike Air VaporMax Womens inders?len fra en anden sko (selvom det sandsynligvis skal sk?res ned for at passe til PureConnect 2s smalle sidste), men p? grund af udsatte s?mme under inders?len er det sandsynligvis ikke en sko du vil l?be i sans insole.brooks pureconnect 2 ideelle h?lH?len t?lleren p? PureConnect 2 er stiv og krammer min calcaneus godt, men det er ogs? lidt p? h?jsiden, s? der er mulighed for at rive huden op over din Achilles, hvis Nike Air Presto Mens du er udsat for det problem. Den faste h?lt?ller synes ogs? at tilf?re en lille smule bagl?ns st?tte til skoen. Som de andre sko i PureProject-samlingen har PureConnect 2 en undersk?ringsh?l (Brooks kalder denne IDEAL-teknologi), som er www.amolan.es beregnet til at efterligne formen af ??din calcaneus og flytte det oprindelige kontaktpunkt fremad lidt. Det er ikke noget, jeg virkelig har bem?rket p? den ene eller den anden m?de, men mange synes at kunne lide det. Brooks pureconnect 2 nav bandElange med IDEAL-teknologien i h?len bruger PureConnect 2 ogs? Nav Band og split toe teknologi, der er almindelig blandt de PureProject linje. Jeg kunne godt lide det elastiske Nav Band p? den oprindelige PureConnect, da jeg f?lte at det hjalp det ?vre knus p? min fod. Men den originale Nav Band af originalen er blevet erstattet af to mini Nav Bands, og Nike Air Vapormax Donne jeg f?ler virkelig ikke, at det g?r meget l?ngere. Den splittede t? var aldrig rigtig noget, jeg bem?rkede, da storet?en ikke b?jes adskilt fra de andre t?er, og det ser ikke ud til at g?re meget andet end at skabe plads i s?len for at afhente sten. PureConnect 2 er en road sko med god Adidas NMD Womens tr?kkraft p? vejen. Imidlertid er slamfraktioner ikke eksisterende. Derudover er det virkelig ikke s? dejligt p? stier p? grund af den iboende ustabilitet, der er skabt af boblernes konfiguration p? s?len og rockmagneten, der er den splitte t?. PureConnect 2 er interessant. Der er ingen yders?lgummi p? lateralt?en (i stedet er der lige eksponeret mellems?lsskum), s? dette omr?de har tendens til at blive slidt ned meget hurtigt. Jeg vil se m?rkbar slid inden for de f?rste 20 miles, og ved 200 miles er den laterale t?mpuden helt v?k. Imidlertid nedbryder Nike Air Max 90 Donne Nero turen ikke s? meget som jeg havde forventet, og jeg synes at kunne komme omkring 400 miles pr. Par, f?r de f?r den d?de, slidte skooplevelse. Det er stadig mindre kilometer end jeg f?r p? lanceringen, men bedre end jeg havde antaget, da jeg s? skoens tilstand tidligt. Jeg vil stadig gerne se kontaktgummi p? lateralt?en til PureConnect Nike Air Max 2017 Womens 3 though.As n?vnt f?r, er PureConnect 2 en smal sko, selv om den ?vre er mere stram end den oprindelige. Det er bygget af en smal platform og har en smal, buet sidste. Bredden ligner den af ??T7 Racer. Derudover er vipet p? den lave side, hvilket kan v?re et problem for folk med h?jt volumen eller meget h?je buer.