Volvo 240 & 260 relaterade ämnen.

Moderator: Moderator

av Labi1995 07 nov 2018, 08:06
Ik negeerde de video grotendeels met de stalen bal, het is gewoon entertainment. Ik vind het minder beledigend dan de meerderheid van de onbenullige versleten schoenenfabrikanten die hun nieuwste nep-innovatie aanprijzen. De video is nog steeds dom en moet worden behandeld als goofy marketing. Op een technische noot verliezen alle schoenen meer energie op de eerste helft van de stand dan het rendement op de tweede helft van de stand, dus de netto-energie is altijd negatief. De enige keer dat een schoen kan een Nike Roshe Run Femme algehele verbetering van de effici?ntie bieden als de renner de extra verticale verplaatsing door Nike Epic React Flyknit Donne demping compenseert door hun lichaam in stand te verstevigen en de eigen energieverliezen in verband met de hysterese van spieren en ander zacht weefsel te verminderen. Dus het is een zeer geval van is de veer in de schoen effici?nter dan de veer in uw benen. En als het effici?nter is, levert dit dan meer voordeel op dan het gewicht van de schoenen de verliezen vergroot? Ik betwijfel nu of een effici?nter algehele zoolmateriaal (het totaal aan buitenzool, middenzool en binnenzool en sokken) zal verbeteren effici?ntie als het gewicht niet toeneemt over een vergelijkbare spec schoen met minder effici?nt zoolmateriaal. Ik kan me echter niet voorstellen dat het effect genoeg zal zijn dat het de racevoorschriften zou be?nvloeden, we hebben Nike Air Max 97 Donne het hier niet over alles in de volgorde van effici?ntie die bladen bieden. Het gebruik van een Nike Air Max 95 Hombre andere middenzool zal het leven niet in gevaar brengen zoals prestatieverhogende geneesmiddelen, en als er een voordeel is, zullen concurrenten simpelweg massaal naar dat ontwerp gaan en problemen van oneerlijkheid vermijden. Over het algemeen denk ik dat iemand niet zo sceptisch hoeft te zijn over dit nieuwe materiaal voor de middenzool als de meerderheid van de "recente" schoeninnovaties, is het op zijn minst plausibel. Ik vermoed dat de winsten erg klein zullen zijn en als Addidas geluk heeft, kan men verschillen in loopeconomie ontdekken als er een onderzoek wordt uitgevoerd. Een aspect dat niet wordt aangeroerd, is of een materiaal dat effici?nter is, niet zal oplopen. veel energie door de loopcyclus en daarom niet zo veel opwarmen. Adidas ZX 750 Mens Minder verwarming kan ook minder slijtage betekenen, of anders gezegd, minder wrijving in de Nike Air Huarache Femme materialen zal resulteren in minder slijtage en minder warmte. Een probleem met de video is dat het menselijk lichaam geen stalen bal is zoals aangegeven elders in de opmerkingen, en het menselijk lichaam is opmerkelijk goed in het op kleine manieren aanpassen aan alles wat zich onder de voeten bevindt (veranderende spieractivatie, ledemaatstijfheid, enz.). Daarom kan het mechanisch testen van schoenen u niet altijd vertellen hoe de schoen zich zal gedragen als hij op de menselijke voet staat. Het lijkt mij dat voor adidas om te beweren dat deze schoen enig prestatievoordeel biedt, ze twee gewichts- en maatschoenen zouden moeten nemen, een met Nike Air Max 90 Donne Nero Boost en een met misschien EVA, en laten zien dat het zuurstofverbruik inderdaad lager is als Nike Air VaporMax Womens je in Boost rent ( dat wil zeggen, verbeterde economie). Maar dan lopen ze het risico om te laten Nike Dunk SB Low Donne zien dat de schoenen een prestatievoordeel zouden kunnen opleveren waardoor ze zouden worden uitgesloten van de elite-competitie.

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster

Presentation

Vi är Volvoentusiaster som tycker om att skriva om Volvobilar. Även om det är ett bra märke så kan det bli fel ibland eller att man vill ha den utsmyckad med tuffa saker, hur som helst så har ni kommit rätt då vi alla tycker om Volvo.

Som medlem får du tillgång till den lite mer exklusiva delen som innehåller bland annat Köp & Sälj och Projekttrådarna som andra medlemmar lagt upp. Så varför inte kika in och bli medlem direkt.

Kontakta oss

SUPPORTAVDELNINGEN

problem med sidan,inloggning m.m Maila Supportavdelningen

FORUMANSVARIG

Maila Ansvarig person

Om oss

Den skyldiga till Volvoforum.se™ är en biltokig skåning i sina bästa dagar vid namn Anders ”BamZe” Gunnarsson. Det var även BamZe som grundade Volvoforum från första början år 2006. Konceptet var att vi ville ha ett forum där alla som var intresserade av Volvo samlades. Yngre som äldre med nya som gamla bilar men med en och samma sak gemensamt, Volvo!

Målet med Volvoforum är att det ska vara en samlingsplats för alla Volvoentusiaster. Ett forum där man ska kunna finna allt ifrån info om problemlösning till olika träffar och företagserbjudanden. Vi har sett en del danska och norska användare på senare tid, men vi siktar på att hålla det på svensk nivå just nu. Våra idéer och tankar går i att vi ska åka runt i Sverige på både träffar och evenemang och visa upp att vi finns.

VOLVOFORUM

Forumet för oss som kör Volvo
cron