Volvo 240 & 260 relaterade ämnen.

Moderator: Moderator

av Labi1995 06 dec 2018, 10:14
Jeg tror, ??du kan v?re p? noget. Jeg har k?rt i Hokas i et par m?neder nu, og jeg har flere hundrede miles p? dem. Det er en underlig tur f?rst. De f?ler at de har begge elementer af stabilitet og ustabilitet p? samme tid. Jeg bar orthotics i ?revis, og alligevel beh?ver jeg dem ikke i Hokas. Ogs?, jeg led af achilles tendonitis, der blev sv?kkende, og www.goulvenbazire.fr nu ser det ud til at v?re ryddet op. Jeg har g?et fra 3 dage om ugen til 5 dages l?b. Jeg opfatter mere af en forfodstrejke, Adidas Superstar Heren selvom vi ved, hvad du opfatter eller tror p? din fodstrik, sj?ldent er sandt. Mine f?dder har altid v?ret f?lsomme og reagerer d?rligt, n?r kilometertal g?r op til omkring 30 miles om ugen. Jeg har pr?vet alle de kendte m?rker og stilarter af sko. Jeg spredte n?sten mine f?dder i Nike Frees. Fra den seneste minimalistiske bev?gelse synes overdreven d?mpning at v?re blevet d?moniseret. Men m?ske er den nuv?rende afgr?de af sko simpelthen ved at gennemf?re polstringen forkert. M?ske er Hoka-m?den at g?re pude p?, den korrekte gennemf?relse. Og det ser ud til, at New Balance har f?et en Hoka-klon undervejs. Vi skal se for nogle oplysninger, jeg udf?rer nogle i skotryksanalyse og video-test p? en af ??vores elite Nike Air Max 90 Mens Camouflage l?bere i HOKA i denne uge. Vi skal lave en meget grundl?ggende sammenligning af HOKA'erne mod minimalistiske og traditionelle Nike Air Max 270 Femme l?besko. Han har brugt HOKA i et par ?r og finder at disse sko g?r det muligt for ham at konkurrere (og ofte vinde) ultras uden foden, som han plejede at f?. Vi skal se om der er nogen forskel i kontaktposition p? foden, hvor foden ser ud til at v?re fuldt lastet i forhold til resten af ??kroppen, benforl?ngelse ved t?en og h?l l?ftes gennem sving. Netop f?et en email fra Mizuno med et link til en preview video, der diskuterer deres nye nul-drop EVO linje af l?besko (Mizuno EVO Cursoris i foto til venstre). To observationer fra videoen nedenfor: Toebox form ser godt ud, og den sorte yders?l p? skoen er ideelt placeret til en forfods sl?ende runner.Hard for at fort?lle, men forh?bentlig er der ogs? noget gummi www.montajesavila.esp? h?len, da enhver gang i skoen vil slid ned eksponeret EVA i dette omr?de, og jeg er sikker p?, at mange l?ber forts?tter med Adidas Campus Womens at h?lge i skoen (et stort antal g?r det i Vibrams!). Helt sort gummi er ikke kun n?dvendigt for h?lestregere, men ogs? for dem der lande med midten eller for at g?, som du n?vnte. Jeg h?ber, at de l?gger noget varigt materiale der i h?len.
Jeg har ventet dette skridt af Mizuno, da de passer mig bedre: bred forfod og en smal ankelkrave, der omslutter ankelen meget godt. Materialet, der anvendes af Mizuno, AP +, er ogs? ret lydh?r, hvilket ville medvirke til en bedre stabilitet. M?ske er det grunden til, at de anser Mizuno for at v?re t?t p? minimale form?l. Det er ikke rigtig sandt, men Nike Air Max 90 Donne Rosa markedsf?ring er markedsf?ring ??
Jeg er temmelig sikker p?, at de er v?rd at pr?ve. Jeg synes, at Mizuno har disse i gang,www.ronbell.co.uk selvom jeg tror, ??at der virkelig kun er behov for at v?re en model med et nulfald. Og ja, marketing BS er lidt gammel hat. Igen Adidas Arkyn Damen er de bag kurven, n?r man taler om midtfod eller forfod, det er s? 18 m?neder siden. Men i det mindste laver de fors?get, men forsinket. Stadig venter jeg p? Ekiden og tror, ??at de vil g?re det godt med at bringe Wave Kudos her ogs?.